Saturday, December 22, 2007

Rindu Sama Itu Kude!

So,

Most of you have already know I'm doing this horse riding and stable management (penat dah dgr aku ckp pasla kude kan?, hahaha)

so anyway, since I got some kind of block right now, I want to share some of the pics so far.

Photobucket
sebelum naik pakai topi duluh

Photobucket
pastuh, posing sket. (zaimi saje je kaco tau)

Photobucket
Tuan Aji: hari nie saye nak awak bawak sendiri, pegang reign.

Adli yg tekejot: hah? boleh ke?

Tuan Aji: Boleh..

Adli yg nak panic: Ok, Ok...

Photobucket
Ok, walk Paint, walk...

Photobucket
yeay da jalan!!

Photobucket


Photobucket
kanaaannn, Pusing! eh, kiri sebenarnye... haha


Photobucket
yeah, da boleh ride, eat my dust ppl (berangan teros kan?)

Tuan Aji: OK, skang saye nak bukak side reign. tali merah nie pon saye bukak, boleh?

Adli yg semangat: boleh lah kot.

(lepas tuh kelam kabut nak bawak... wuahaha)

tuh baru sikit je gambar... baru sikit je citer...

there are a lot of stories (read: humiliating) and pictures to be uploaded, but for now,

I must get back to work. huhu~

3 comments:

Anonymous said...

RINDU SAMA ITU KUDE

hahahhahahahahaha....macam lawak jer bunyi.. ehehehe

Anonymous said...

adli..asal ko macam straight jer atas kuda tuh...serious mcm lidi..haha..main2 jer!

Anonymous said...

nono: kiteorg mmg ade affair lah.. hahaha

faha: serious kene straight... kalo bengkok sket je mesti kene tegor soh straightkan badan... huhu...